Saturday, July 21, 2012

8 Mucize Besin ile Guzellesin ;)
















Fasulyenin icinde bulunan silikon saclarinizi dolgunlastirip,






saglikli hale getirebiliyor.Sofradan eksik etmeyin diyorum ;)






Sicak yaz gunlerinde ozellikle zeytinyaglisi harika oluyor hummm  :p


















Kuruyan pul pul dokulen cildin en iyi ilaci omega-3 yaglari.






Keten tohumuyla bunlari gayet rahat alabiliyorsunuz.Ben salata ile tuketiyorum.






(Hergun yaklasik bir corba kasigi kafi)























Ciltteki siyah nokta ve sivilcelerin dusmani






minik cinko depolari :) Ayrica kansizliga iyi geliyor diye duymustum...























Elma beyaz - lekesiz dislere sahip olmanizi kolaylastiriyor.






Ben isirarak yemenin daha faydali oldugunu dusunuyorum ama bazen






rendeleyip uzerine bi kasik bal gezdirip yemekte isime geliyor ;)













Lutein isimli madde gozleri daha buyuk,daha parlak






 ve aklarinin daha beyaz gorunmesine yardimci oluyormussss...Bu sihirli madde






ispanakta var ;) Hummm yogurtla birlikte yemek harika olmaz mi!























Eger sabahlari balon gibi sisen bir yuze sahipseniiiiiizzz






e-nsisters.blog takipcisi oldugunuz icin kendinizi sansli sayabilirsiniz 






cunku size bir onerim var! TERE OTU..






Duzenli olarak hergun tuketildiginde antioksidan ve demir iceren tere






yuzdeki siskinligi azaltip,gozenekleri kucultuyor!




























Tirnaklar icin vazgecilmez vitamin deposu!






Yumurta.























Sonsuz gencligin sirrini merak ediyor musunuz?






C vitamini deposu kivi vazgecilmez meyveniz olsun!











Daha saglikli gunler icin.. ;)











Naz*
































No comments:

Post a Comment