Monday, August 27, 2012

Bayrama özel..






Aslında bakılacak olursa bayram bana hiç bir şey ifade etmedi..Her sabah olduğu gibi zorla abimin 5-10 kere başıma gelmesi ile uyandım,biraz geçte olsa..Annem o mükkemmel serin balkona hoş bir sofra hazırlamış,nadirde olsa abim,annem,babam ve ben hep birlikte bir kahvaltı ettik. Daha sonra ise herşey normal,sıradan,her günkü gibi..Edirne'den Bursa'ya olan yolculuğum bayramın 2. gününe kadar ki tek dışarıda   hava aldığım vakitlerdi.Kendimi kötü hissettiğim vakitlerdi,adım atmadım dışarı.Bayramın 2.günü ise ailem ile birlikte unutamayacağımız,keyfimizle bir gün yaşadık.Botanik park,hayvanat bahçesi,at yarışı derken mükemmel bir gündü :) Babamın yerli,güldürücü ve bir o kadar da sıcak olan espirileri..Uzun zamandır ilk kez o gün abimle kol kola girip gezdim.Abim,;benim arkadaşım,herşeyim..Ve ben O'nu çok özlüyorum keşke hayatımın her anı,her dakikası yanımda olsa.Bayramın 2.günü beni tek tek tek etkiyeleyen şeyin bir at olduğunu anladım.Atları severdim mükemmel bir hayvan gelirdi bana atlarla içli dışlı bir gün geçirdikten sonra daha bir anladım ki hayatımda gördüğüm en en en mükemmel hayvan :) Jokeyleri çok kıskandım...

No comments:

Post a Comment